کامل حمام درمانی به نفع بیماران نفروپاتی دیابتی است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کامل حمام درمانی به نفع بیماران نفروپاتی دیابتی است

کامل حمام درمانی به نفع بیماران مبتلا به نفروپاتی DiabéticaSr است. ژانگ دارای نفروپاتی دیابتی ناشی از دیابت است و تورم در سراسر بدن به مدت 10 ماه. این است که بسیاری از درمان های گرفته شده و بسیاری از بیمارستان بازدید کردند. اما هیچ بهبود وضعیت آنها وجود دارد. او می خواهد برای تست درمان پیشرفته ترین و مهم نیست که در آن، او به بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang می آید.

این فرایند از طب سنتی چینی:

1. پزشکان ما برای اولین بار یک درمان اولتراسوند بر روی چشم و اطراف چشم به مدت ده دقیقه است. سونوگرافی شکم به مدت 15 دقیقه.

2. پس از درمان اولتراسوند، آقای ژانگ در حمام دارو است. بعد از 20 دقیقه حمام کامل دارو، چهره اش گلگون است و شروع به عرق. در همان زمان، آن را نیز طول می کشد مخلوط مای کانگ. اولین حمام دارو 40 دقیقه طول می کشد. آقای ژانگ به یک استراحت به مدت دو ساعت. او به اتاق است تا زمانی که عرق را متوقف کند.

3. در طول درمان های زیر، که باید دارو شود حمام هر دو روز. پس از حمام دارو سوم، آن را افزایش اشتها، خواب را بهبود می بخشد کیفیت، تثبیت فشار خون، التهاب را تسکین و بدن خود را بالا می گیرد.

4. پس از 4 تا 6 بار حمام کامل دارو، تورم پلک و صورت از بین می رود. حجم ادرار به 1000 میلی لیتر افزایش یافته است. بوکا بوی آمونیاک، رها شده است.

5. هنگامی که مواجه حمام دارو 9 بار، ادرار خود را افزایش می دهد به خروجی 1500 میلی لیتر است. بوکا بوی آمونیاک از بین می رود. تورم در اندام تحتانی ناپدید می شوند.

حمام دارو یک نرم افزار منحصر به فرد و خارجی درمان طب چینی است. تمام داروها از طبیعت می آیند. آنها خواهد شد باعث عوارض جانبی ندارد. این یکی از روش های درمانی برای کمک به بافت کلیه تعمیر و بازسازی زخم و بازسازی عملکرد کلیوی است. داروهای چینی را می توان با پوست جذب می شود و سپس خون را وارد کنید. اثر سریع نشان داده شده است. اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت با دکتر آنلاین ما. ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.





:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: